sobota, 29 marca 2014

TRIKI KOSMETYCZNE: KOLOROWE KOREKTORY

       Nigdy szczerze mówiąc nie zagłębiałam się w temat korektorów i ich szerokiej gamy kolorystycznej, dla mnie korektor miał po prostu zakrywać niedoskonałości. Ograniczałam się zatem do koloru beżowego, zbliżonego do odcienia podkładu. Oczywiście wiedziałam, że w sprzedaży można dostać korektory białe, zielone czy fioletowe, ale nigdy nie mogłam się zdecydować na kolor, więc zostawałam przy neutralnym. Pewnego dnia postanowiłam zagłębić wiedzę w tej dziedzinie i od tego czasu dobór korektora nie sprawia mi już najmniejszego problemu. Zasady są bardzo proste:)


Jak to działa?


    Po przeszukaniu kopalni jaką jest Google doszłam do wniosku, że cały ten trik kosmetyczny polega na sugerowaniu się kolorem cienia, przebarwienia czy niedoskonałości którą chcemy zakryć. Jak wiadomo kolory żółte gaszą fiolety i niebieskości, dlatego idealnie będą nadawać się do likwidacji sińców pod oczami. Odwracając kolory, fiolety zamaskują żółte przebarwienia. Zielenie neutralizują czerwienie, zatem przydadzą się na zakrycie wyprysków i naczynek a róże rozjaśnią szarą i zmęczoną cerę.

Mała ściąga:

(dla jasności kolejno kolory: żółty, różowy, zielony, fioletowy, biały)
triki kosmetyczne kolorowe korektory


Kolorowe korektory można kupić w każdej drogerii, jednak największy ich wybór jest w drogeriach internetowych. Oto odnośniki do poszczególnych kolorów:

-KOREKTORY ZIELONE
 do kupienia tutaj

-KOREKTORY ŻÓŁTE
do kupienia tutaj

-KOREKTORY RÓŻOWE, FIOLETOWE i BIAŁE (najczęściej są sprzedawane w paletkach)
do kupienia tutaj


Jeszcze więcej porad kosmetycznych trików makijażowych znajdziecie na stronie facebookowej 1001 trików kosmetycznych, które powinna znać każda kobieta.

Zapraszam również na stronę Daily D3sign, na której znajdziecie fantastyczne ciekawe gadżety do domu i projekty przedmiotów codziennego użytku, wykonane w niecodzienny sposób.







Brak komentarzy: